Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II - Onepress
ISBN: 9788393383214
Format: mp3
Data wydania: 2017-06-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 31,51 zł (poprzednio: 34,63 zł)
Oszczędzasz: 9% (-3,12 zł)
Od napisania pierwszej wersji Świeżego Podejścia Do Email Marketingu minęło już dobre cztery lata. W przypadku internetu oraz działań marketingowych to całe lata świetlne. O ile treści zawarte pierwotnie w tej książce nie uległy znaczącemu przeterminowaniu, to zasadniczo w dwa tysiące piętnastym roku można byłoby spokojnie podwoić ich ilość. Ten właśnie fakt skłania mnie do napisania zupełnie nowej książki poświęconej email marketingowi, której premiera powinna mieć miejsce w roku dwa tysiące szesnastym. Natomiast dziś aktualizując dane w Świeżym Podejściu do Email Marketingu, muszę pokusić się o stworzenie krótkiego suplementu, który znajdziesz na końcu tej książki. Dodatek ten poświęcony jest jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym marketing automation. Nie wdając się w tym miejscu w szczegóły, zachęcam Cię do przeczytania uważnie dodatku. Obiecuję, że jego dogłębne rozwinięcie znajdziesz w nowej książce :) Udanych kampanii email marketingowych. Paweł Sala
Osoby które kupowały "Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)