reklama - zainteresowany?

Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II - Onepress

Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II
mp3
Autor: Paweł Sala
ISBN: 9788393383214
Format: mp3
Data wydania: 2017-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,51 zł (poprzednio: 34,63 zł)
Oszczędzasz: 9% (-3,12 zł)

Dodaj do koszyka Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II

Tagi: Marketing

Od napisania pierwszej wersji Świeżego Podejścia Do Email Marketingu minęło już dobre cztery lata. W przypadku internetu oraz działań marketingowych to całe lata świetlne. O ile treści zawarte pierwotnie w tej książce nie uległy znaczącemu przeterminowaniu, to zasadniczo w dwa tysiące piętnastym roku można byłoby spokojnie podwoić ich ilość. Ten właśnie fakt skłania mnie do napisania zupełnie nowej książki poświęconej email marketingowi, której premiera powinna mieć miejsce w roku dwa tysiące szesnastym. Natomiast dziś aktualizując dane w Świeżym Podejściu do Email Marketingu, muszę pokusić się o stworzenie krótkiego suplementu, który znajdziesz na końcu tej książki. Dodatek ten poświęcony jest jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym marketing automation. Nie wdając się w tym miejscu w szczegóły, zachęcam Cię do przeczytania uważnie dodatku. Obiecuję, że jego dogłębne rozwinięcie znajdziesz w nowej książce :) Udanych kampanii email marketingowych. Paweł Sala

Dodaj do koszyka Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.