Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center - Onepress

ebook
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna KsiążkiewiczISBN: 978-83-283-0984-5
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2015-02-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:- Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
- Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
- Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
- Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.
Osoby które kupowały "Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)