reklama - zainteresowany?

...tak na marginesie strategii - Onepress

...tak na marginesie strategii
Autor: Staniszewski Marek
ISBN: 978-8-3635-6677-7
stron: 180, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,43 zł (poprzednio: 35,62 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,19 zł)

Dodaj do koszyka ...tak na marginesie strategii

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiajÄ…c różne aspekty dziaÅ‚aÅ„ strategicznych, penetruje rzadko lub niechÄ™tnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:

  • Przewidywanie przyszÅ‚oÅ›ci w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
  • Rola nowych technologii w Å›wiecie marek.
  • Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
  • Klient ma zawsze racjÄ™. Czy aby na pewno?
  • Sztuka budowania emocjonalnej wiÄ™zi z konsumentem.
  • Marketing jako filozofia dziaÅ‚ania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiÄ™dzy marketingiem i sprzedażą.
  • SiÅ‚a i potencjaÅ‚ nowych mediów na przykÅ‚adzie blogosfery.

Wiedza oparta na doÅ›wiadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy jÄ™zyk oraz Å›wieże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Dodaj do koszyka ...tak na marginesie strategii

 

Osoby które kupowały "...tak na marginesie strategii", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka ...tak na marginesie strategii

Spis treści

Dodaj do koszyka ...tak na marginesie strategii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.