reklama - zainteresowany?

...tak na marginesie strategii - Onepress

...tak na marginesie strategii
Autor: Staniszewski Marek
ISBN: 978-8-3635-6677-7
stron: 180, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,43 zł (poprzednio: 35,62 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,19 zł)

Dodaj do koszyka ...tak na marginesie strategii

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:

  • Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
  • Rola nowych technologii w świecie marek.
  • Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
  • Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
  • Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
  • Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
  • Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Dodaj do koszyka ...tak na marginesie strategii

Spis treści

Dodaj do koszyka ...tak na marginesie strategii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.