(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - Onepress
ISBN: 978-83-246-4649-4
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)
Kreowanie markowej rzeczywistości
- Produkty jako obiekty kultu
- Budowanie relacji z nabywcami
- Pomysłowi rewolucjoniści
- Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
- Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
PielÄ™gnuj markÄ™ — traktuj jÄ… jak cenny, ważny kapitaÅ‚; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarzÄ…dzania markÄ…)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzÄ™dziami marketingowymi, wiedzÄ… i pomysÅ‚ami. ZnaleźliÅ›my siÄ™ w momencie, w którym robienie po prostu wÅ‚aÅ›ciwych rzeczy we wÅ‚aÅ›ciwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. DziÅ› chodzi o to, żeby kreować coÅ› nowego, iść pod prÄ…d utartych schematów i sposobów postÄ™powania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniajÄ… siÄ™ zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjnÄ… markÄ™ — nowy przedmiot rynkowego pożądania — i zarzÄ…dzać niÄ… na tyle skutecznie, by wÅ‚aÅ›nie ona staÅ‚a siÄ™ najbardziej wartoÅ›ciowym zasobem firmy.
Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:- tworzyć strategie marek w nowych czasach;
- skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
- zdobywać zaufanie rynku;
- kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
- zarządzać marką w sposób efektywny.
Osoby które kupowały "(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
Spis treści
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku eBook -- spis treści
O autorze (5)
Wstęp (7)
Fałszywe założenia (11)
Do odważnych świat należy (21)
Tworzenie, a nie dostosowywanie (31)
Uwaga na badania (39)
Za dużo analityki, za maÅ‚o pomysÅ‚ów (49)
Bądź autentyczny (55)
...żeby siÄ™ wyróżnić (63)
Żywa marka (73)
Komunikat, który komunikuje (83)
Zarządzanie narzędziami czy doświadczeniem klienta? (91)
Budowanie relacji z odbiorcami (103)
Pułapka jednostronnego spojrzenia (111)
Problematyczne marki międzynarodowe (121)
DokÄ…d idziemy? (129)
Inspirujące przykłady (135)
Wywiady z autorytetami ze świata marki (149)
Literatura (175)