(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - Onepress

ISBN: 978-83-246-2630-4
stron: 184, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-02-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
Kreowanie markowej rzeczywistości
- Produkty jako obiekty kultu
- Budowanie relacji z nabywcami
- Pomysłowi rewolucjoniści
- Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
- Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
PielÄ™gnuj markÄ™ — traktuj jÄ… jak cenny, ważny kapitaÅ‚; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarzÄ…dzania markÄ…)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzÄ™dziami marketingowymi, wiedzÄ… i pomysÅ‚ami. ZnaleźliÅ›my siÄ™ w momencie, w którym robienie po prostu wÅ‚aÅ›ciwych rzeczy we wÅ‚aÅ›ciwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. DziÅ› chodzi o to, żeby kreować coÅ› nowego, iść pod prÄ…d utartych schematów i sposobów postÄ™powania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniajÄ… siÄ™ zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjnÄ… markÄ™ — nowy przedmiot rynkowego pożądania — i zarzÄ…dzać niÄ… na tyle skutecznie, by wÅ‚aÅ›nie ona staÅ‚a siÄ™ najbardziej wartoÅ›ciowym zasobem firmy.
Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:- tworzyć strategie marek w nowych czasach;
- skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
- zdobywać zaufanie rynku;
- kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
- zarządzać marką w sposób efektywny.

Osoby które kupowały "(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)