reklama - zainteresowany?

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - Onepress

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Autor: Jacek Pogorzelski
ISBN: 978-83-246-2630-4
stron: 184, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-02-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • PomysÅ‚owi rewolucjoniÅ›ci
  • Praktyczne wskazówki dotyczÄ…ce wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze Å›wiata marki: LechosÅ‚aw Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

PielÄ™gnuj markÄ™ — traktuj jÄ… jak cenny, ważny kapitaÅ‚; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarzÄ…dzania markÄ…)

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.

Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzÄ™dziami marketingowymi, wiedzÄ… i pomysÅ‚ami. ZnaleźliÅ›my siÄ™ w momencie, w którym robienie po prostu wÅ‚aÅ›ciwych rzeczy we wÅ‚aÅ›ciwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. DziÅ› chodzi o to, żeby kreować coÅ› nowego, iść pod prÄ…d utartych schematów i sposobów postÄ™powania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniajÄ… siÄ™ zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjnÄ… markÄ™ — nowy przedmiot rynkowego pożądania — i zarzÄ…dzać niÄ… na tyle skutecznie, by wÅ‚aÅ›nie ona staÅ‚a siÄ™ najbardziej wartoÅ›ciowym zasobem firmy.

Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:
  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować siÄ™ z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynujÄ…, inspirujÄ… i zmieniajÄ… naszÄ… rzeczywistość;
  • zarzÄ…dzać markÄ… w sposób efektywny.



Dodaj do koszyka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

 

Osoby które kupowały "(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z

Dodaj do koszyka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Spis treści

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku -- spis treści

O autorze (5)

Wstęp (7)

Fałszywe założenia (11)

Do odważnych świat należy (21)

Tworzenie, a nie dostosowywanie (31)

Uwaga na badania (39)

Za dużo analityki, za maÅ‚o pomysÅ‚ów (49)

Bądź autentyczny (55)

...żeby siÄ™ wyróżnić (63)

Żywa marka (73)

Komunikat, który komunikuje (83)

Zarządzanie narzędziami czy doświadczeniem klienta? (91)

Budowanie relacji z odbiorcami (103)

Pułapka jednostronnego spojrzenia (111)

Problematyczne marki międzynarodowe (121)

DokÄ…d idziemy? (129)

Inspirujące przykłady (135)

Wywiady z autorytetami ze świata marki (149)

Literatura (175)

Dodaj do koszyka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.