reklama - zainteresowany?

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego - Onepress

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego
ebook
Autor: Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna
ISBN: 978-83-7941-378-2
stron: 445, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 80,75 zł (poprzednio: 95,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-14,25 zł)

Dodaj do koszyka (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

Tagi: Marketing

W "(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty. Badaczy interesują bowiem różnorodne konteksty dyskursu medialnego: prawne, ekonomiczne, edukacyjne oraz tożsamościowe.

Weryfikując zasoby blogosfery, opisując specyfikę dyskursu internetowego, jak również rekonstruując mechanizmy charakterystyczne dla komunikacji marketingowej i politycznej, autorzy poszukują odpowiedzi na pytania odnoszące się do problemów tylko z pozoru od siebie odległych, a tak naprawę w paradoksalny sposób powiązanych ze sobą, jak zwykle w komedii.

Analizując tworzenie strategii komunikacyjnych, przejawy egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w sieci, społeczną odpowiedzialność dziennikarza i mediów, problematykę wiarygodności, manipulacji, wirtualnej osobowości, śmierci - w istocie pytają przecież o (po)nowoczesną komedię i o nas - uczestniczących w niej aktorów, producentów i widzów.

Dodaj do koszyka (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.