reklama - zainteresowany?

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu - Onepress

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Autor: Datko Marek
ISBN: 978-8-3748-8172-2
stron: 526, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,84 zł (poprzednio: 78,81 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,97 zł)

Dodaj do koszyka Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu

Tagi: Marketing | Sprzedaż | Zarządzanie

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiÄ™biorstwa do dziaÅ‚ania przy nasilajÄ…cej siÄ™ konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajajÄ…cego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacjÄ… o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, czÄ™sto w skali globalnej, i rosnÄ…ca edukacja konsumenta powodujÄ…, że zmniejsza siÄ™ jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie dziaÅ‚ać w tych warunkach przedsiÄ™biorstwo powinno wyróżniać siÄ™ wÅ›ród innych uczestników rynku, stworzyć swój wÅ‚asny wizerunek w Å›wiadomoÅ›ci nabywców. Sponsoring daje przedsiÄ™biorstwu szansÄ™ na dotarcie do jak najwiÄ™kszej liczby potencjalnych klientów, którzy majÄ…c w Å›wiadomoÅ›ci pozytywny wizerunek firmy, dokonajÄ… zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.

Kwoty przeznaczane na sponsoring sÄ… coraz poważniejszÄ… częściÄ… budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje siÄ™ na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonujÄ…cym ich uzasadnieniu zarzÄ…dom i radom nadzorczym.

Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skutecznoÅ›ci i efektywnoÅ›ci.

Dodaj do koszyka Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.