reklama - zainteresowany?

Rachunek zysków i strat - Onepress

Rachunek zysków i strat
Autor: Kondratowicz- Garbarska Irena
ISBN: 978-8-3208-2034-8
stron: 216, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Rachunek zysków i strat

Tagi: Controlling | Finanse | Mała firma

SzczegóÅ‚owa analiza sprawozdania finansowego jest niezbÄ™dna przy podejmowaniu decyzji ekonomicznych w zakresie rozwoju jednostki prowadzÄ…cej dziaÅ‚alność gospodarczÄ…. Dlatego też sprawozdanie to powinno być wiarygodnym źródÅ‚em informacji pozwalajÄ…cych okreÅ›lić stan faktyczny majÄ…tku firmy i wielkość wygospodarowanego wyniku finansowego. Obligatoryjnym elementem sprawozdania finansowego jest rachunek zysków i strat, który stanowi dokumentacjÄ™ dziaÅ‚aÅ„ jednostki gospodarczej w pewnym okresie. ZostaÅ‚ on szczegóÅ‚owo opisany w niniejszej książce.

Autorka przedstawiÅ‚a zagadnienia zwiÄ…zane z procedurÄ… ustalania wyniku finansowego w różnych obszarach dziaÅ‚alnoÅ›ci jednostki gospodarujÄ…cej, a także sposoby sporzÄ…dzania rachunku zysku i strat. UzupeÅ‚nieniem książki sÄ… liczne przykÅ‚ady, zadania wraz z rozwiÄ…zaniami oraz sÅ‚ownik użytecznych terminów.

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych, sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych z rachunkowoÅ›ci i finansów, a także do praktyków: menedżerów, biegÅ‚ych rewidentów, analityków finansowych i gÅ‚ównych ksiÄ™gowych.

Dodaj do koszyka Rachunek zysków i strat

 

Osoby które kupowały "Rachunek zysków i strat", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Rachunek zysków i strat

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rachunek zysków i strat

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.