reklama - zainteresowany?

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II - Onepress

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Autor: Tony Buzan, Chris Griffiths
Tytuł oryginału: Mind Maps for Business, 2nd Edition
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-2227-1
stron: 288, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Tagi: Kompetencje osobiste

„Tony nie wynalazÅ‚ mózgu, ale wynalazÅ‚ do niego instrukcjÄ™!”.

John Husbands, Institute of Management

  • Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myÅ›li w Twojej firmie
  • DziaÅ‚ania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarzÄ…dzanie projektami za pomocÄ… map myÅ›li
  • Lepsze myÅ›lenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekÅ›cie map myÅ›li
  • Uzyskiwanie Å›wietnych wyników, czyli wykorzystanie map myÅ›li w marketingu i przy wyznaczaniu celów
W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.

Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
  • Jak mapy myÅ›li pomogÄ… Ci w biznesie
  • Czym jest mapa myÅ›li i jak jÄ… stworzyć
  • Mapowanie myÅ›li na komputerze i innych urzÄ…dzeniach
  • ZarzÄ…dzanie czasem i sprawna organizacja
  • Mapowanie myÅ›li na potrzeby negocjacji
  • Mapowanie udanych prezentacji
  • Mapowanie myÅ›li w ramach efektywnego zarzÄ…dzania projektami
  • Mapy myÅ›li a przywództwo
  • Mapowanie myÅ›li a generowanie pomysłów i innowacyjność
  • Mapowanie myÅ›li a myÅ›lenie strategiczne
  • Mapy myÅ›li a sprzedaż i marketing
  • Mapy myÅ›li a wyznaczanie celów i afirmacja zmian

Mapy myÅ›li — Twoja przepustka do kreatywnoÅ›ci w biznesie!

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Spis treści

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II -- spis treści

  • SÅ‚owo wstÄ™pne (vi)
  • PodziÄ™kowania (viii)
  • PodziÄ™kowania wydawcy oryginaÅ‚u (xii)
  • Przedmowa (xiv)
  • Przedmowa do wydania drugiego (xviii)
  • WstÄ™p (xix)

CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe

  • 1. Czym jest mapa myÅ›li? (2)
  • 2. Jak stworzyć mapÄ™ myÅ›li? (19)
  • 3. Mapowanie myÅ›li na komputerze i innych urzÄ…dzeniach (34)

CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych

  • 4. ZarzÄ…dzanie czasem i sprawna organizacja (64)
  • 5. Mapowanie myÅ›li na potrzeby negocjacji (86)
  • 6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
  • 7. Mapowanie myÅ›li w ramach efektywnego zarzÄ…dzania projektami (124)

CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego

  • 8. Mapy myÅ›li a przywództwo (144)
  • 9. Mapowanie myÅ›li a generowanie pomysÅ‚ów i innowacyjność (165)
  • 10. Mapowanie myÅ›li a myÅ›lenie strategiczne (182)

CZĘŚĆ 4. Mapowanie myÅ›li w celu uzyskiwania lepszych wyników

  • 11. Mapy myÅ›li a sprzedaż i marketing (218)
  • 12. Mapy myÅ›li a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
  • ZakoÅ„czenie (251)
  • Dodatek (256)

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.