Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II - Onepress
Autor: Tony Buzan, Chris Griffiths
Tytuł oryginału: Mind Maps for Business, 2nd Edition
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-2227-1
stron: 288, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Tytuł oryginału: Mind Maps for Business, 2nd Edition
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-2227-1
stron: 288, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Tagi: Kompetencje osobiste
„Tony nie wynalazÅ‚ mózgu, ale wynalazÅ‚ do niego instrukcjÄ™!”.
John Husbands, Institute of Management
- Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myÅ›li w Twojej firmie
- Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
- Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
- Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów
Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
- Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
- Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
- Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
- ZarzÄ…dzanie czasem i sprawna organizacja
- Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
- Mapowanie udanych prezentacji
- Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
- Mapy myśli a przywództwo
- Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
- Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
- Mapy myśli a sprzedaż i marketing
- Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian
Mapy myÅ›li — Twoja przepustka do kreatywnoÅ›ci w biznesie!
Osoby które kupowały "Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II -- spis treści
- Słowo wstępne (vi)
- Podziękowania (viii)
- Podziękowania wydawcy oryginału (xii)
- Przedmowa (xiv)
- Przedmowa do wydania drugiego (xviii)
- Wstęp (xix)
CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe
- 1. Czym jest mapa myśli? (2)
- 2. Jak stworzyć mapę myśli? (19)
- 3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)
CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych
- 4. ZarzÄ…dzanie czasem i sprawna organizacja (64)
- 5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86)
- 6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
- 7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)
CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego
- 8. Mapy myÅ›li a przywództwo (144)
- 9. Mapowanie myÅ›li a generowanie pomysÅ‚ów i innowacyjność (165)
- 10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)
CZĘŚĆ 4. Mapowanie myÅ›li w celu uzyskiwania lepszych wyników
- 11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218)
- 12. Mapy myÅ›li a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
- Zakończenie (251)
- Dodatek (256)