reklama - zainteresowany?

Książeczka zdrowia copywritera - Onepress

Książeczka zdrowia copywritera
Autor: Adrian Tomaszewski
ISBN: 83-246-0385-9
stron: 120, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2006-03-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,00 zł

Dodaj do koszyka Książeczka zdrowia copywritera

Tagi: Marketing | OUTLET

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wyglÄ…da codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myÅ›lenie, później wymyÅ›lanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej

Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać.

Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.

"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.

Dodaj do koszyka Książeczka zdrowia copywritera

Spis treści

Ksi

Dodaj do koszyka Książeczka zdrowia copywritera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.