reklama - zainteresowany?

Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów - Onepress

Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Autor: Feldy Marzena
ISBN: 978-8-3264-3960-5
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Tagi: E-biznes | Marketing

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.

Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.



Dodaj do koszyka Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

 

Osoby które kupowały "Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.