reklama - zainteresowany?

Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? - Onepress

Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?
Autor: Joeri Van Bergh, Mattias Behrer
Tłumaczenie: Michał Konewka
ISBN: 978-8-3778-8166-8
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?

Tagi: Marketing

Pokolenie Y tworzÄ… ludzie urodzeni w latach 1980-1996, nazywani również pokoleniem Milenium, nastÄ™pnÄ… generacjÄ… czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich okreÅ›lisz, masz do czynienia z jednÄ… z najwiÄ™kszych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem piÄ™cioletnich badaÅ„ nad psychologiÄ… i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. ZostaÅ‚a uznana za najlepszy tytuÅ‚ marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiÄ…zkowa dla osób zajmujÄ…cych siÄ™ brandingiem, komunikacjÄ… czy marketingiem. Jej lektura może być interesujÄ…ca dla wszystkich, którzy chcÄ… zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć siÄ™, dlaczego ma ona tak wielki wpÅ‚yw na zmiany zachodzÄ…ce w otaczajÄ…cym Å›wiecie.

Autorom książki udaÅ‚o siÄ™ stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujÄ…cych dobrÄ… markÄ™ z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność zostaÅ‚a potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z wÅ‚aÅ›cicielami najwiÄ™kszych Å›wiatowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz siÄ™, dlaczego opisywana generacja przywiÄ…zuje do tych czynników tak wielkÄ… wagÄ™ i jak w praktyce wykorzystać tÄ™ wiedzÄ™ do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszÄ…cej sukcesy i gwarantujÄ…cej zyski marki, którÄ… pokocha pokolenie Y.

 

Dlaczego warto przeczytać tę książkę:

- pierwsza tak kompleksowa analiza pokolenia Y najliczniejszej i najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej

- unikalne wnioski z 5-letnich międzynarodowych badań kilkudziesięciu tysięcy młodych ludzi

- praktyczne wskazówki, jak do nich dotrzeć z twoim przekazem, produktem czy markÄ…

- liczne case studies i wnioski z wywiadów z autorami sukcesu marek pokolenia Y, m.in. Jack & Jones, H&M, Nike, Levis czy Coca-Cola markami pokolenia Y

- ponadto: koncepcja DNA marki, analiza pola walki, markery somatyczne, memy i inne Joeri Van den Bergh wspóÅ‚zaÅ‚ożyciel agencji InSites Konsulting, której klientami sÄ… m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

 

Mattias Behrer starszy zastÄ™pca dyrektora generalnego MTV North Europe & MTV International Property Marketing. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ w firmie H&M w dziale marketingu miÄ™dzynarodowego oraz w sektorze zarzÄ…dzania markÄ…. Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podrÄ™cznych poradników, które trafiajÄ… w samo sedno. W serii znajdujÄ… siÄ™ tytuÅ‚y o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczÄ…cej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Dodaj do koszyka Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.