reklama - zainteresowany?

Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia - Onepress

Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia
Autor: Hutchins David
TÅ‚umaczenie: Stelmach Anna, Makuch Piotr
ISBN: 978-8-3264-3133-3
stron: 456, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 84,86 zł (poprzednio: 98,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,81 zł)

Dodaj do koszyka Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja | Przywództwo | Zarządzanie

David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka.

Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

- Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć?

- Jak zorganizować w firmie koła jakości?

- Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie?

- Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?

Opowieść autora toczy siÄ™ od okreÅ›lenia strategii zwyciÄ™zcy, poprzez wskazówki dotyczÄ…ce przemyÅ›lanej taktyki, po opis codziennych wyzwaÅ„ w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku najwiÄ™kszych Å›wiatowych firm.

Dodaj do koszyka Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia

 

Osoby które kupowały "Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.