reklama - zainteresowany?

Finanse publiczne Teoria i praktyka - Onepress

Finanse publiczne Teoria i praktyka
Autor: Owsiak Stanisław
ISBN: 978-8-3011-5732-6
stron: 838, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 66,21 zł (poprzednio: 78,82 zł)
Oszczędzasz: 16% (-12,61 zł)

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

Tagi: Ekonomia | Finanse

Trzecie zmienione i uaktualnione wydanie uniwersalnego podrÄ™cznika, traktujÄ…cego o finansach publicznych we wspóÅ‚czesnej gospodarce rynkowej.

Część pierwsza, teoretyczna, przedstawia w sposób usystematyzowany podstawowÄ… problematykÄ™ finansów publicznych. Część druga poÅ›wiÄ™cona jest finansom publicznym w Polsce w okresie przemian ustrojowych.

Autor wprowadziÅ‚ zmiany przede wszystkim w części drugiej: zweryfikowaÅ‚ i uaktualniÅ‚ dane liczbowe dotyczÄ…ce gospodarki oraz finansów publicznych w Polsce; dokonaÅ‚ oceny zmian jakoÅ›ciowych w sektorze finansów, jakie nastÄ…piÅ‚y 1 stycznia 1999 roku, z punktu widzenia skutków dla finansów publicznych: zmiana ustroju finansów publicznych, czyli ich decentralizacja, zmiany w systemie zasilania jednostek samorzÄ…du terytorialnego, reforma ubezpieczeÅ„ spoÅ‚ecznych (systemu emerytalno-rentowego oraz ubezpieczeÅ„ zdrowotnych); omówiÅ‚ trzy kluczowe dla finansów publicznych ustawy: konstytucjÄ™ Rzeczypospolitej Polskiej obowiÄ…zujÄ…cÄ… od wrzeÅ›nia 1997 roku, ustawÄ™ o finansach publicznych obowiÄ…zujÄ…cÄ… od 1 stycznia 1999 roku, ustawÄ™ o dochodach jednostek samorzÄ…du terytorialnego obowiÄ…zujÄ…cÄ… od 1 stycznia 2004 roku; przedstawiÅ‚ też zwiÄ…zki finansów publicznych z finansami Unii Europejskiej.

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Finanse publiczne Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.